De ekstra observante har sikkert lagt merke til at vi ikke heter Rajapack lenger, men RAJA.

Navnet RAJA tar oss helt tilbake da virksomheten ble stiftet i 1954 da Rachel Marcovici og Janine Rocher la ned grunnstenene for vårt, nå internasjonale, konsern som vi i dag kjenner som RAJA Group.

Rachel Marcovici

RAJA er nemlig en kombinasjon av de to første bokstavene grunnleggernes navn. Det er med dette i tankene vi nå går tilbake til røttene og har valgt å strømlinje navnene på alle avdelingene i konsernet i Europa – i alle 18 land heter vi nå RAJA, som en stor familie.





Hos RAJA har vi alltid lagt stor vekt på produktkvalitet og enestående service. Nettopp derfor ga navneskiftet oss muligheten til vårt nye tema:

«RAJA – Et profesjonelt varemerke for din bedrift!»

Det er gjennom disse kjerneverdiene vi har, og fortsatt kommer til å bygge tilliten til våre kunder. Du kan være sikker på at du, som kunde, fortsatt vil bli satt i sentrum.

Vår nye katalog er ute og kan fås i både fysisk og digital form.

Bestill din kopi GRATIS her og dra på oppdagelsesferd blant over 2300 emballasjeprodukter.

Kategorier: E-handel og logistikkNon classéNyheterProdukterRåd og tips

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Skriv en kommentar

Fyll ut dette feltet