Konkurransedyktige priser
Vi forhandler frem priser basert på ditt budsjett og ditt årlige forbruk av emballasje, slik at du får den beste løsningen for din bedrift.
Kontrakt basert på årlig forbruk og samlet uttak
Har dere flere filialer eller avdelinger drar dere nytte av en gruppekontrakt med avtalepriser, uavhengig om innkjøp gjennomføres sentralt eller fra hver avdeling.
Offentlige innkjøp
Er du innkjøper i det offentlige kan du stole på at Rajapack besvarer anbud i henhold til de føringer og betingelser som kreves av anbudsforespørselen og lovverket.
Service tilpasset din bedrift og dine behov
Levering innen 24/48 timer
Vi leverer din emballasje når det passer deg, innen 24/48 timer etter bestilling, eller du kan velge en dato som passer for deg.
Vi har stort lager, slik at du slipper å ha det.
Din emballasje oppbevares trygt og sikkert hos oss på vårt lager frem til du trenger den.
Enkel betaling
Velg den betalingsmåten som passer for deg: faktura på papir, e-post eller elektronisk,eller du kan betale med kort online.
Skreddersydd levering
Med regelmessige leveringer, levering til avtalt tidspunkt eller levering til flere adresser hjelper vi deg med å administrere dine emballasjeinnkjøp og -logistikk.
Våre emballasjeeksperter til din rådighet
Engasjerte emballasjeeksperter hjelper deg gjerne
Vi kartlegger ditt behov og finner frem til den beste emballasjeløsningen for deg og din bedrift.
Over telefon
Du får en dedikert kontaktperson som kjenner din bedrift og som vil besvare alle dine emballasjespørsmål
Vi følger opp
Ta kontakt med vårt ekspertteam - vi gir deg rask tilbakemelding.